Nasz potencjał serwisowy pozwala zredukować czas reakcji do 4h, a średni czas naprawy < 48h

PROFESJONALNY SERWIS

Dysponujemy specjalistycznymi narzędziami i oprogramowaniem diagnostycznym, pełną dokumentacją serwisową oraz wsparciem producenta. Wszyscy mechanicy i inżynierowie są objęci systemem cyklicznych szkoleń fabrycznych Crown i posiadają certyfikaty UDT.

PIERWSZY W BRANŻY

Informatyczny system zarządzania serwisem i monitoringu obsługiwanych wózków on-line. Ewidencjonowanie obsługi wózkówi udzielenie klientom dostępu do historii ich wózków w systemie on line.

SZYBKA REAKCJA

18 ośrodków serwisowych zlokalizowanych w całej Polsce. Dojazd do klienta maksymalnie do 1,5h. W 96% przypadków czas reakcji serwisowej nie przekroczył 4h, a średni czas naprawy wózków wyniósł 32h.

DOBRE WYPOSAŻENIE

70 pracowników zatrudnionych w pionie serwisu, 50 samochodów serwisowych wyposażonych w profesjonalne narzędzia i sprzęt diagnostyczny.

PARTNER NA DŁUŻEJ

34% wózków widłowych objętych stałymi umowami serwisowymi. 3400 wózków widłowych w stałej obsłudze serwisowej.

SKUTECZNY PROFESJONALIZM

  • Mechanicy i inżynierowie są objęci systemem cyklicznych szkoleń fabrycznych Doosan/Crown/Combilift i posiadają certyfikaty UDT.
  • Proces obsługi serwisowej nadzorowany jest systemem jakości ISO oraz wspomagany informatycznym systemem zarządzania serwisem on-line (skrócenie czasu naprawy i redukcja kosztów obsługi wózków).
  • W 2014 roku w 93,2% przypadków czas reakcji serwisowej nie przekroczył 24h, a średni czas naprawy wózków wyniósł 38h.

BLIŻEJ KLIENTA

  • Sieć warsztatów-magazynów części zlokalizowana w 6 ośrodkach (Warszawa, Zgierz, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Katowice), dodatkowe punkty serwisowe zlokalizowane w Szczecinie, Białymstoku, Lublinie, Rzeszowie, Gorzowie Wlkp., Lubawie, Kwidzynie, Wronkach i Olsztynie.
  • 70 samochodów serwisowych wyposażonych w profesjonalne narzędzia i sprzęt diagnostyczny.
  • Flota 800 wózków w wynajmie krótko i długookresowym.

ZAUFANIE KLIENTÓW

  • 4100 wózków widłowych w stałej obsłudze serwisowej - bogata lista referencyjna
  • 34% wózków objętych umowami serwisowymi (elastyczna oferta 3 poziomów umów)
  • WDX S.A. – Najniższa cena / Gwarancja satysfakcji
  • Wyłącznie w sklepie  internetowym WDX
  • Gwarancja najniższej ceny – ceny wózków w sklepie zbudowane są w oparciu o zredukowane koszty obsługi handlowej, osiągnięte grupowe rabaty zakupowe i uwzględniają wszystkie aktualnie obowiązujące promocje.
  • Certyfikat Bezpieczeństwa Inwestycji – nowe wózki oferowane w sprzedaży internetową objęte są certyfikatem bezpieczeństwa inwestycji, dającym prawo do zwrotu wózka w 6 miesiącu eksploatacji, bez podania przyczyny (patrz załączony do oferty wózków certyfikat).

Mapa naszych punktów serwisowych